onsdag.

Har för ett litet tag sedan kommit hem från stan med mamma, vi gick bara omkring och kollade. Blev inte så mycket bloggande igår men jag bara satt och skrev på datorn sen hade jag som ändå inget att skriva så det blev inget. Men de kan vara bra ibland att bara ta det lugnt från skrivandet.
 
Dagen har rullat på som vanlig, man vill bara att onsdagar ska gå snabbt. På bildlektionen var det jätteroligt! Haha, har nog inte skrattat så mycket på en lektion, vi fick modellera och så skulle man tänka på ett djur och så fick man inte säga vilket till någon och så skulle man forma degen under bordet så man inte såg vad man gjorde. Sen så skulle man byta med dem man satt med och känna vad det var och forsätta! Nog det bästa jag har gjort, det är nästan som man viker ett papper och någon gör huvudet sen överdelen osv (ni vet nog hur jag menar).
 
Bild från: http://justgirlythings.tumblr.com/
Längtar till nästa sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0