pratkväll igår

Igår hade jag det jätte trevlig med mina kompisar från min klass som jag umgås med varje dag! Tyvärr ingen filmkväll för vi bara pratade och hade det trevlig och skratta osv. Men det kan va skönt att prata också, eftersom vi ändå hade mycket att prata om. Men i alla fall så kom jag och Ana Maria dit först sen skulle vi möta Lina och så gick vi till ICA Kvantum och köpte massa godis och läsk sen kom Linda dit och sen gick vi hem och frossa oss i godis haha. Vi prata och skratta, senare så gick vi till stan för vi följde med Ana Maria för vi ville inte lämna henne själv att gå till stan man vet ju inte vad som kan hända då. Sen for jag hem vid 12, men det var jätteroligt och det kommer nog vara flera sådan kvällar!
 
Photo Credit: hooliigan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild från: http://justgirlythings.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0