so you gotta let me know, should I stay or should I go.

 
 
Nu är designen äntligen klar, är faktiskt väldigt nöjd med den! Jag vet inte hur den ser ut för er, men för mig är den grå-brun eller hur man ska säga. För på mamma och pappas dator såg den grå ut.
För ett tag sedan var jag ute på en promenad med mamma, pappa och Teo. Sen var jag in på Handlarn och köpte mig en liten chips påse Sour cream chips, jag har varit jätte sugen på det. Jag har faktiskt inte ätit mycket godis under lovet eller helgen igår blev det inget och i fredags när vi var hos Jonna så åt jag inget nästan vi satt ju och sjöng så mycket!
 
Har nyss också sett på Williams Lista och nu lyssnar jag bara på musik.
 
Men vad tycker ni om nya designen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0