to the left.

Lyssnar på musik och skriver på facebook med Jenny och vi pratar om tänder/tandläkare, haha! Hon ska få tandställning, dock valde hon det själv så och jag ska ju laga mitt hål om några veckor! Jag har aldrig haft hål så jag vet inte hur det känns att laga. Kommer gråta när de ska spruta bedövning, hatar sprutor. Förr så kunde jag som hantera det men efter att ha haft i 8-9:an om blodet osv, så vart jag rädd för både blod och sprutor! Trauma i livet, ahah.
 
Imorgon efter skolan så ska jag kanske gå på stan med Jenny, om hon kunde. Annars får jag gå själv eller med nån annan.
 
Har målat naglarna för ett tag sedan, det fick bli korall-rosa. Ska snart göra mig klar för kvällen sen sova!
 
Bjuder på en arkiv bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0