You'll never change if you just run away.

 
 
Har nyss blivit förhörd av pappa på engelskan och det gick ganska bra, så hoppas på det bästa imorgon. Det som är dåligt är att vi har engelska innan lunch så kommer bli hungrig.
Imorgon har vi också bad på idrotten, undra vem vi ska ha som vikarie då? Sen är det en dryg dag också, bara vanliga tråkiga lektioner förutom bilden.
 
Ska snart ta och göra mig i ordning för att sova.
 
 
Bild lånad från: Google.
Det var den här jag köpte idag, så hoppas på att den är lika bra som den jag hade. Den jag hade innan den heter Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash, men ville testa något nytt av samma märke det var ändå samma pris så.
 
Godnatt, bloggar mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0