bättre bild..

Lyssnar på musik och har nyss satt på nytt plåster på fingret, det börjar läka ihop sig nu. Så det är ju bra:)
 
Skrev ju om att jag skulle till Jenny på fredagen, tänkte ba berätta lite mer om det. Jenny fyllde ju år förra veckan så den här helgen så ska hon ha tjejkväll med mig och några andra tjejer, som jag också känner. Kanske inte känner dem lika mycket som Jenny men, "Jennys vänner är mina vänner" haha:) Inte direkt så bokstavligen men ni förstår.
Så på fredagen efter skolan ska jag följa med henne hem till Burträsk, kommer bli skoj. Får typ vänta en timme på henne tills hon slutar men det lörns inte att fa hem och sen tillbaks till stan ändå.
 
Så bjuder på en bättre bild hur det var igår, usch. Hoppas ni inte är känsliga tittare..isåfall förlåt.
Nagellacket for ju också hehe..tur att de inte var nageln!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

vilken fin bild i menyn :)

2012-10-22 @ 21:26:10
URL: http://ddaniellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0