bättre lycka nästa gång.

Idag har väl dagen gått hyfsat bra, matte provet gick då åt skogen föresten (ingen som höll tummarna för mig?:( skämt å sido) Får göra det bätttre nästa gång, då ska de allt gå bra har jag bestämt!
 
Efter skolan så gick jag till optikern och det hade blivit mycket bättre och de hade försvunnit en del (minns inte vad de kallades) men ska fortsätta med ögondroppar så är nog det sen borta hoppas jag. Det är då inge farligt;) Köpte ögondropparna där igen eftersom mina är slut nu.
 
Sen så tills jag väntade på bussen så gick jag in på H&M och köpte lite behövande saker sockar, ansiktsrengöring, 2 ansiktsmasker:)
 
Ögondropparna är i den blåa lådan/asken ^^;)
Jag idag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0