Bebis kläder.

Idag började vi med bebis-barn kläder!:) Det är jätte roligt, dock så skulle man ju ändå vilja ha plaggen själva haha. Bara för att vi går de så söta hehe.
 
Vi ska skänka dem till Rödakorset/Kupan och så säljer de dem sen får de pengar sen då skickar de ju pengarna till de som behöver. Men jag tycker att mitt plagg bli så gulligt så jag vill ha det själv! Så jag kanske köper mitt egna plagg, låter jätte ego nu..men vill som ha det hemma bara och visa "det här gjorde jag!". 
 
Här har ni lite sneakpeak:
 
Tygerna jag har valt, närmast hit är byxornas tyg sen tröjan och det längst bor är muddtyget (halsringen osv).
Ett gulligt tryck
Skissen inte så fin, blir bättre i verkligheten!^^
Så långt hann jag^^
 
Tyvärr så ger bilderna ingen rättvis färg på tyget, men kan visa senare när allt är klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0