förra veckans naglar

Sitter fortfarande och lyssnar på musik och inte så mycket mer. Har ätit middag som bestod av fiskgratäng och potatis, det funkade men är inte riktigt en fisk människa. Men jag gillar lax iallafall:)
 
Funderar på att måla naglarna fast orkar inte göra något mönster eller så. Ojdå såg att jag inte heller hade bloggat om hur jag hade målat mina naglar i den nya nagellacken jag köpte:S Trodde de men annars får ni dem bilderna nu!
 
Jag gjorde dem förra veckan i torsdags^^
 
Min nya profilbild på facebook^^
 

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Jättesnygga naglar! Så fin blogg,bloglovinbyte?? :)

2012-10-29 @ 23:26:56
URL: http://lovephotoalexsandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0