Galet, träffade William Spetz!!!

Nu tänkte jag skriva om hur det var på Umeå Fashion Week! Föreläsningen på morgonen var bra eftersom det var om höst och vinter trenden för nästa år 2013-2014:) Dock var man ju trött så man höll på sommna även om man ville höra och allt. Sen gick vi till stan och gick in på alla affärer som fanns nog. Sen åt vi lunch på Eurasia, som var nästan som Tatung här hemma. Så vi käkade kinamat/thaimat som var sjukt gott!:D
 
Sen var det bara att fortsätta på stan men vi skulle se en annan föreläsning men den hade visst förflyttas till Ersboda som var utanför Umeå, så den blev inte. Men vi såg på modevisningen som var på MVG-gallirian, dock var det dåligt för modellerna gick som på en blå matta som låg mitt i köpcentrumet och det var ju jätte mycket vanligt folk som gick fram och tillbaks, så man såg som inte modellerna. För de smällte som in bland folkmassan så det blev inga bilder tyvärr:(
 
Men gissa vem vi träffade, det var helt galet för vi hade sett hans vänner innan ni vet Linda och Tora. Sen så satt vi bara inne på MVG sen så ser jag han och jag ba skrek till alla där är han, William!!! Alla skrek WILLIAM!! KOM. Och så fick vi ta bilder med han och jag var jätte glad, han är ju sjukt rolig. Men sen skulle han gå med sina vänner:D Men det var en cool upplevelse.
 
Nu kommer bilder från idag och vad jag köpte:
 

Sämst kvalla men whatever det är William!:D
Lyxshake^^
Ringar från Ginatricot (faith,hope och love står det på dem).
Tuggummi från Lagerhaus
Ett snyggt korshalsband och det var 2 för 1, så om jag tog en liknande så fick jag ju den gratis och såklart kunde jag göra det:) BikBok^^
De super mysiga tröjorna från Ginatricot, köpte den ljus lila:)
 
Men har haft en bra dag med mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0