Helgen:

Nu så har det gått att få över bilderna så nu ska jag berätta vad jag har gjort i helgen!
Först på fredagen efter skolan träffade jag Jenny på stan sen gick vi mot bussen som gick kl. 16.15 sen kom vi till Burträsk sen så åkte vi hem till Jenny, hon fick sina cupcakes och parfymen:D Senare på kvällen såg vi på film, Magic Mike.
På lördagen så tog vi det bara lugnt och var ganska lata på morgonen senare kom Britta och på kvällen så kom Erica som är en barndomsvän till Jenny och senare kom det fler folk! Det var ju tänkt att de skulle va tjejkväll men det kom 3st killar bla. Jocke haha. När alla hade kommit så käkade vi godis och såg på en film (som jag nämnde i ett tidigar inlägg).
 
Erica skulle sova över också, men det var roligt. Dock somande vi väldigt sent! När vi vaknade så blev det ju ganska förvirrande eftersom man skulle ju ställa om klockan så egentligen vaknade vi jätte tidigt:O Sen på morgonen gjorde vi inte så mycket, eller vi gick 2km (tillbaks blev det 4km) i det soliga vädret + att det var lite snö. Vi (Jenny) skulle lämna en sak hos en.
Sen tog jag bussen hem 19.00 och nu är jag hemma, fast har varit det ett bra tag!
 
Bilder från helgen:
 
En cupcake och Magic Mike^^
Godis från Hemmakväll^^
På lördagen, Britta hade kommit^^
Igår när vi somande vid typ halv 3 men då var ju klockan egentligen halv 2^^
De fina vädret idag, det var jätte stark sol imorse^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0