måndag.

Har inte bloggat så mycket idag men har bara inte orkat tills nu då;)
 
Idag så har skoldagen varit normal förutom att vi inte var många i klassen, på gympan så fick vi va i gymet och prova på olika maskiner. På engelska och svenskan har vi som riktat in oss på linjen som är hantverk så på svenskan ska vi som göra en analys över ett mode repotage sen på engelskan gör vi som en redovisning om designers, märken osv. Allt som rör textil och mode:) På engelskan gör jag en PowerPoint om Hayden Williams som jag tycker är en super duktigt fashion illustratör/designer!:D
Matten så räknar vi bara om procent nu.
 
Det känns lite konstigt att vara så få stycken i klassen och Linnéa är i Cypern just nu och kommer tillbaks nästa vecka! Tänk nästa vecka så far vi till Umeå, galet. Känns som de var längre dit, men de blir ju bara roligt där (hoppas jag).
 
 
 
 
 
Bilderna från: http://justgirlythings.tumblr.com/
 
Sorry att jag inte ha nå nya bilder, har jätte mycket bild brist men får ta bilder senare någon gång!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0