mitt finger:'(

Har nyss käkat middag och har väl kommit hem för en timme sedan från gymet:) Var med Linneá där och så gjorde vi lite olika saker, kändes bra. Hoppas bara inte på att man har träningsvärk.
 
Sen mitt finger, det gör så ont! För nämligen när jag åkte hem med mamma och så skulle jag öppna garaget och så låser jag upp sen ska jag he upp dörren och så fastnar jag med fingret i en plåt kant och så följer jag med (alltså jag flög ju inte med, så lätt är man ju inte) och drar bort fingret och då den här kanten skar upp fingret på kanten. Det gjorde så ont att jag börja gråta för det kom blod och jag vart arg på garageporten!:( Så nu är fingret alldeles varmt och gör ont...svullet är det också.
Så det var inte roligt!
 
Men annars så var det trevligt att följa med Linneá:D
 
Tumme upp för att ha tränat och tumme ner för mitt finger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0