stallet

Sorry för ingen bloggning men var ganska länge på stallet för Jonna, Matilda och Amanda hoppade 70cm och den klassen var sist. Jag for typ där ifrån vid 14.00-15.00? Sen for jag och mamma på CoopForum för att handla;)
 
Sen så handalde vi lite bakgrejer, för just nu håller jag på göra muffins som ska bli goda Cupcakes med olika frostings på!:) Så jag började baka självaste muffinsen sen efter maten ska jag göra frostingen sen dekorer osv.
 
Men det var roligt att fota tjejerna dock så var det kallt även om vi var inne och Amanda vann 1:a pris i sin klass så Grattis till Amanda!:D
 
Lite bilder från idag:
 
Jonna^^
Hästen Max^^ Som Jonna hade.
Amanda^^
Hästen Primus^^ Hästen som Amanda hade.
Matilda^^
Hästen Eloise^^ Som Matilda hade
 
Tyvärr så kanske bilderna inte är i topklass men det är ganska svårt medans de hoppar att det inte ska bli suddigt!

Kommentarer
Postat av: amanda

tack elin! :D

Svar: Varsågod!:D
Elin

2012-10-06 @ 20:50:43
URL: http://amandabj.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp några fler bilder från några andra som hoppade 70 cm klassen?:)

Svar: Tyvärr tog inte kort på alla:( Bara mina vänner
Elin

2012-10-07 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0