Avatar.

Har nyss sett på filmen Avatar som nu gick på TV4;) Väldigt bra var den, har inte sett den hehe.
Och nu ska jag göra mig klar för sängen sen sova!
 
Svar till Ronja:
 
aw ja gissar att korset är en dedication till musse? :/ nåväl...tänkte egentligen skriva att ja drömde om din lillebrorsa för nån dag sen xp förresten, ska du skaffa en ny hamster nu? :o
 
Svar: Hehe, tänkte inte på det så egentligen var mer tänkt efter som det är "populärt" med det på kläder/smycken osv. Haha, jasså;) Nej, jag tänker inte skaffa en ny hamster har min katt Cira att ta hand om nu och så kan ju katter vara lite mer roligare än hamstrar. Så Musse var nog den sista hamstern för mig det här var min 3:e när jag var lite mindre hade jag en dvärghamster:)
 
 
 
Detta har jag käkat ikväll^^ Inte ensam då så klart, om man hade käkat två glasspaket själv vore man nog desperat av glass haha;)
 
Godnatt alla!
 

Kommentarer
Postat av: ronja :)

jaha okej x3 jo xp okej okej :)

Svar: Vad var det du drömde då om min lillebror haha?;)
Elin

2012-09-23 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0