onsdag

Gör inte så mycket just nu, imorgon är det bara hantverks. Wihoo!. Ska väl fortsätta med att skissa av mallen till en till tröja jag håller på göra. Ni kan få se den senare den här gången blir de nväldigt enkel och långärmad i ett jätte mysigt tyg.
 
Nu vart jag jätte trött känner jag, men imorgon ska mamma lämna tillbaks tröjan där. Jag har sett en super fin kofta som står utan för H&M den fanns i svart, grå och begie/brun tror jag. Men jag ska ta och köpa den svarta den har som inga knappar/dragkedja och så är det jätte mysigt tyg, vet inte hur man ska beskriva den..kollade på hemsidan deras om den fanns men nej, så får väl visa när jag köpt den om den finns kvar då!;)
 
Vill ha sommar igen! (arkiv bild).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0