Guldet är vårt!!

JAA, vi vann hem guldet!!!!! Känns så himla bra, Skellefteå AIK! Vi vann SM slutspelet mot Luleå, känns riktigt bra. Fast hade varit roligt om det hade varit hemma match det hade varit så bra stämningn i arenan då men tror nog att alla hade det ändå bra i tv sofforna!
 
Följde med Linnéa hem efter skolan och så prata vi, gjorde middag sen tog fick och såg på hockeyn senare vid nio for jag hem och sen fortsatte jag se på hockeyn och nu ska jag göra mig klar för sängen!
 
På skolan så på matrial och miljön fick vi tova sen var det bara att försätta med skjortorna och jag har kommit ändå ganska långt. Är då nöjd hittills! Imorn blir det att fortsätta på det.
 
Godnatt på er! ps! Vageln börjar faktiskt nu försvinna wooho.
 
Skellefteå AIK♥
 
Fikade hos Linnéa, bullarna ser brända ut men det är dem inte! Det är chokladbullar så därför såg dem brända ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0