Inget för mig

Sitter och lyssnar på musik, har varit nere och sett på tv med mamma och pappa. Jag åt min B&J, men jag fick sjukt ont i magen av den! Tog inte alls mycket heller. Brukar kunna äta Half Baked utan att få magont, egentligen är jag mjölkallergiker men jag kan äta sådant men jag kan liksom inte dricka ett glas mjölk. För då ligger jag nog på lassa.
 
Men jag har varit allergisk för mot nötter förr (det var Peanut butter cup) och jag tror därför jag reagerar lite mer på denna + att det är glass och den smakade verkligen jordnötter/jordnötssmör. Men nu vet jag att jag inte ska köpa den hehe. Slöseri, jag valde faktiskt mellan den och Strawberry cheesecake.
 
Inget för mig dock, lyckos er som kan äta utan att få ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0