Jag & Alva.

Sitter och ser på Criminal Minds med mamma och pappa, var ju på stan med Alva och vi hade det trevligt. Jag kanske kom hem någon gång över åtta. Jag provade ett par byxor som jag hittade på Cubus det var svart och vit randiga. Har velat ha ett par sådan och nu hittade jag dem perfekta, det var super bra i storleken den var dem inte så långa. Bra för mig som är kort. Ska på stan efter skolan imorgon med mamma så ska prova dem och visa (la undan dem), så om jag verkligen är säker på att vilja ha dem så kommer de bli mina. 
 
Tycker att det är super snyggt med dem, speciellt om man verkligen får ihop en snygg outfit! Man kan ju ha vilka färger som helts till, alltså tröjor osv. Skulle passa sjukt bra till min neon stickad tröja från Monki!
 
Jag och Alva gick på Åhlens och kolla lite på inredning för att bara kolla och så ser Alva dessa och säger "där är du och jag Elin!" Haha, det var nog det bästa jag hört så jag tog en bild och la ut på insta, väldigt klockren.
 
Haha jag och Alva tog som att det var vi för vi är båda asiater och Alva är längre än mig! Bra humor vi har.
 
De var faktiskt bra i längden men jag vek bara upp dem för att, dock hade jag inte den bästa tröjan på mig men kan verkligen tänka mig bra outfits till dem! Sen kommer jag ha mina högklackade i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0