måndag

Har för ett tag sedan kommit hem, slutade vid halv tre sen gick jag in på H&M för jag täntke kolla om den röda tröjan som jag bloggade om (inlägget "Red.") och den fanns kvar i 36 och det var den enda kvar, så det var ju tur! Så jag hängde av den till imorgon. Ska ta och köpa den då, sen hittade jag Lina där också så hängde med henne sen hittade Linda oss och så hände vi alla ett litet tag.
 
Idag har dagen varit tröttsam, strejken är då över så imorgon vanlig lunch. På gympan idag så hade vi
musik/dans-uppvisning och min grupp var först, tyckte vi gjorde det riktigt bra! Rolig var den också, vi hade låten Greased lightning, man fick välja bland 6st låtar typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0