Måndag.

Har för ett ganska bra tag sedna kommit hem, slutade vid fyra sen cyklade jag hem i det tråkiga vädret. Imorse var det ganska varmt sen har det regnat under dagen och det var inte så trevligt. Fast tur att jag inte cyklade när det väl regnande som min bror gjorde.
 
Annars idag har dagen varit helt normal, haft bara en lins i högra ögat och jag vakande upp med att mitt öga var ännu mera svullet. Så det har inte varit så nice, men jag hoppas att vageln försvinner så snabbt som möjligt! Vill inte ha kvar den i en vecka..då skaffar jag typ en ögonlapp och blir pirat haha.
 
Det är svullet omkring, så mitt ögonbryn höjer sig mer än det andra fina va???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0