mitt påsklov.

Jag gjorde en video, men den ville inte ladda upp. Det var typ något fel, använde min brors filmkamera. Men jag får väl göra något video inlägg senare. Varför jag inte gör det via datorn är för ni ser mig ändå inte, webbcameran gör så det blir ganska mörkt. Förutom mitt på dagen så man kan använda solljuset.
 
Men det jag pratade om var om hur jag hade haft det på påsklovet, så kan väl gå snabbt igenom det här!
  • Torsdagen (förra veckan): For till Burträsk och var med Jenny! Vi gjorde en massa roligt, såg film och gjorde bananpannkakor osv.
  • Fredagen: Åkte skoter med Krille och Jocke (Jenny var ju med såklart). Vi hade det super roligt!
  • Lördagen: Vi for med hennes familj till Kvarnberget och grillade osv, åkte skoter då också. När jag kom hem åt jag påskmiddag och fick mitt påskägg av familjen!
  • Söndagen, måndagen och tisdagen: Var jag bara hemma och chilla.
  • Onsdagen: Drog till Umeå med Jonna, Matilda, Amanda och Tove och spenderade nästa hela dage där med shopping!
  • Torsdagen: Chilla och blev förvirrad och trodde det var fredag..
  • Fredag: Chillade och pluggade matte osv
  • Lördagen: Pluggade lite mer, sen på kvällen middag och tjejkväll hos Jonna!
  • Söndag: Idag alltså, bara chillat och pluggat.
 
Två bilder från igår.
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen, skola imorn..Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0