monday.

Sorry för ingen bloggning men jag har pluggat materialkunskap och det gick väl sådär, kan vissa saker. Jag är alltid så sent ute när jag pluggar alltid dagen innan, vilket jag inte bruka göra men på senaste tiden har det blivit så. Något som jag tycker är jobbigt, för jag brukar vara bra när jag ska plugga inför saker. Ibland vill jag bara skaka om mig själv och säga till mig "skärp dig Elin, gör som du gjorde förr!". 
 
Annars idag på skolan har det varit en helt vanligt måndag, trött som vanligt. Eftersom måndagar brukar vara dryga! Ska gå och lägga mig nu, imorgon väntas svenska nationella i läsförståelse. Jag hoppas då att det går bra, min hjärna kommer säkert vara halverst död och så är det ju förhör på materialen. Men då kommer nog allt ha åkt ut ur hjärnan efter nationella.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0