Onsdag

Ska väl snart göra mig i ordning för att sova, imorgon väntas en dag med nationella svenska uppsats i tre timmar! Fast man behöver ju inte sitta där i tre timmar exakt, men jag hoppas att det kommer går bra och att det är ett lätt ämne. Gissar på att det är om framtiden, som allt annat.
 
Sen de timmar som blir kvar då är det bara att fortsätta med skjortan och sy!
 
Annars idag så har jag funderat på massa olika namn till den nya bloggen, det var hur svårt som helst för jag kan ju bara säga att jag direkt inte är ensam att heta Elin. Hur vanligt namn, i sådan stunder önskar jag att jag hade ett längre och lite mer ovanligare namn. Jag skrev ju igår att jag hade ett bra namn men jag ångrade mig, det ska jag använda till något annat (i framtiden hehe, hemligt). Men jag har inte påbörjat något än, men jag skriver så klart när jag har börjat göra den och bloggar där iställe. Men jag har då i alla fall bestämt att jag vill ha en ny blogg pga att byta namn.
 
Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0