partaj.

Ska snart se på Partaj tror jag, har inte gjort det på länge för det har krockat med ett program som pappa vill se, men nu är det slut haha! Vet att man kan se på datorn men det orkar inte jag.
 
Idag efter maten så gick jag ut på en liten prommenad med mamma och Teo sen har jag inte gjort så mycket, pluggade lite material men ska göra det mer imorgon!
 
Imorgon kommer jag ha båda linserna, wohoo I can see! Eftersom vageln håller på att fara bort, inte mycket kvar av den. Skönt, då slipper folk höra på mig när jag klagar. Aldrig mer vill jag ha en vagel, det jobbigaste som finns..nästan. Speciellt om du har linser och måste gå omkring med en lins.
 
Så här ser den ut just nu, eller ja så svullen ser den inte ut. Men i alla fall bättre än hur det var i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0