SM-simning.

Jag kanske kom hem vid 18.00, men det gick väl bra tror jag? Haha, kan inte så mycket inom simning men jag gissar på magkänsla att det gick bra(?). Tog dock bara 80st bilder, men det är lite annorlunda när man fotar någon som simmar om man är van att ta kort på tävlingar inom där någon rider på en häst. När jag fotar tjejerna i ridning blir det ungefär 500+, beror på.
 
Men ska dit imorgon också för då är det SM-final och Krille ska vara med i det, så jag kan nog i alla fall komma upp i fler bilder. Sen så kommer det nog bli lite bättre bilder, jag menar som att det var första gången jag fota någon i vatten och nu vet jag hur det är så då vet jag hur jag ska inställningar osv.
 
 
 
 
Det var några bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0