Stan med mami.

Har nyss ätit middag som blev kyckling wraps, gott!
 
Efter skolan så mötte jag upp mamma på stan och så gick vi där ett bra tag, vi fikade på Kitchen. Dock inga byxor tyvärr, det stod på dem att de kunde färga av sig på ljusa tyger osv, och det var ju liksom svart och vit randiga och då kommer ju de vita ränderna bli gråa i sådana fall så jag struntade i det. Känns då inte så värt att köpa, får göra det någon annan gång. Men jag fick i alla fall med mig ett par nya solglasögon som inte är pilot, har bara tyckt/trott att jag passat i pilot men idag fick det bli ett par andra. Kan ju vara bra att variera sig!
 
Sen for vi på Coop och handlade mat och så köpte jag mig en Ben&Jerry's Peanut butter cup, har hört att den är god så jag hoppas då det.
 
 
 
 
 
Jag köpte ett vanligt tunt trikåtyg och resårband, har tänkt att sy en helt vanlig basic kjol här hemma. När man går hantverks kan man nästan sy vad som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0