there's nobody here, it's just you and me.

 
 
Har nyss ätit middag, idag på matte provet gick det ganska bra. Hoppas på det bästa i alla fall, så nu kan man slappa lite. Känns bra när man har gjort ett prov och så har man ingen läxa, har tänkt baka en sockerkaka lite senare!
 
Mitt hår har faktisk ändå växt ganska snabbt sen jag klippte mig. Kanske inte den bästa "bevisa bilden" men det är så i alla fall. Ska aldrig klippa kort igen, vill ha långt och kunna göra saker med det. Fast är nöjd för nu får jag ju lika längd på allt när det växer långt. Jag kan ju göra saker med håret fortfarande men om jag skulle locka det så skulle det bli ännu kortare osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0