tisdag.

Ska gå ner och ta något att äta sen måla mina naglar, orkar inte göra något speciellt så får bara bli någon färg.
 
Idag så var min lillebror med i Svt nyheterna fast då i våra lokala nyheter. Det är typ dem som levererar maten till skolorna strejkar och jag tror det var massa annat också inom kommunen osv. De vill ha högre lön typ, vet inte så mycket om det se nyheterna så får ni mer reda om det. Men i alla fall då hade dem varit och intervjuat på hans skola och så fick han vara med. Så på måndag vet jag inte alls vad man sak göra, ta med sig lunch eller köpa. Får se hur vi gör, sist det var strejk så var det när jag gick förskolan. Tyckte det var jätteroligt att få ta med sig egen mat på skolan, fast jag tror jag inte visste då riktigt varför.
 
Vet att jag inte ska prata mer om denna vagel men alltså det ser bättre ut men den är ändå kvar och jag kan ju säga att det går inte så bra att sminka sig på vänster ögat och ögona ser inte lika och normala ut hehe. 
 
Jag idag, ni kanske ser lite skillnad att vänster ögat är lite större pga av att vageln är kvar och det blir som "veck" hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0