Umeå.

Nu så är jag hemma, kom kanske vid halv sju till stan. Sen hämtade mamma mig.
 
Men vi har haft det sjukt trevligt i Umeå, vi har nästan varit där hela dagen. Från halv nio till halv fem! Jag hittade i alla fall några saker, fanns lite mer bl.a "jogging byxor" och en klocka men det kan jag köpa här hemma i stan så det är lugnt.
 
Mysig stickad tröja som är från Monki och älskar den gul/lime neon färgen. Den är som lite mer gul.
En balconette bh från H&M.
Fick detta av Matilda, det är en till födelsedagspresent (fyllde år 4 mars). Något som jag verkligen behövde faktsikt!
Vi åt lunch på McDonald's/Donken.
Hittade (inte köpte) denna super fina klänning på Salt och den fanns även på Nicole! Vi får se vad jag ska ha för skolavslutningsklänning. Nog för att jag tror den här också finns på Veromoda. Men det är ingen brådskan, men den var fin! Gillar färgen, fanns även i blått.
 
Men jag har haft det jättetrevligt med Matilda, Tove, Jonna och Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0