vad tycker ni?

Har nu målat nagalarna och det fick bli ljus rosa och så är det som pärlskimrigt, fast funderar på att måla på matte top coat.
 
Har sovmorgon imorgon, för våran svenska lärare har nationella med andra klasser. Så det är ju inte helt fel, fick veta det nästa i slutet av dagen. Tänk om jag inte hade fått vetat det, då hade jag kommit till skolan på morgonen helt i onödan!
 
Har även idag suttit och tänkt på min blogg, alltså om mitt bloggnamn "beautigirlmoon". Brukar tänka på det ibland och jag har ett annat namn som är nog mycket enklare och kortare att komma ihåg! Det enda som gör att jag inte vill är att jag måste göra en ny blogg, om jag inte köper PRO men jag orkar inte heller slösa pengar för att byta domän. Jag har bloggat här i 3år och jag vill ha med mig allt till den nya, jag kan ju också låta denna blogg vara kvar (hade ändå tänkt det). Jag vet att andra kan byta bloggar hur många gånger som helst men det är inte jag. Är som ändå ganska fäst vid denna, men jag kan tänka själv att detta namn på min blogg nu är svårt för läsare att komma ihåg osv. Själv tycker jag det låter lite "töntigt" på något sätt även om jag översätte det liksom på mitt vietnamesiska namn till engelska fast mycket kortare. Sen känner jag att om jag tar det nya korta namnet som folk skulle faktiskt komma ihåg så kanske jag kommer högre upp. Jag har bloggat i 3år och jag vill faktiskt något med bloggen, fast jag älskar att skriva så vill jag ändå något med den. Bli lite större kanske, annars så tror jag bara att det är kompisar och några få skellefteåbor som läser min blogg nu. Sen vet jag själv att jag inte är så aktiv med att hitta läsare heller, men det kan man alltid ändra på.
 
Men vi får se hur jag göra med detta, ni får gärna säga vad ni tycker! Kan ju också kanske vara bra att starta på nytt?
 
Godnatt!
 
 
 
Bjuder på tre bilder från förra sommaren, tagna av mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0