Bra helg!

Har suttit och finslipat på min intervju som jag hade på praoen (en inlämningsuppgift) så äntligen är den klar! Hoppas på att jag kommer få ett bra betyg, när vi skrev om bara arbetsmiljö osv så gick det inte bra. Men det tror jag för att man vet inte riktigt hur man vill att lärarna ska ha det. Liksom det är ju inte alls likt att göra inlämningsuppgifter som det var i högstadiet. Men jag hoppas på det bästa i alla fall. Är även sista dagen imorgon på jobbet, kommer sakna det!
 
Innan detta så har jag sms:at med Jenny och hon ska följa med mig hem imorgon efter jobbet sen så ska hon sova över här, gud så skoj det kommer bli. Har saknat denna tjej sen typ höstlovet (som var för flera månader sedan!), så kommer bli skoj. Det blir ju så när man bor 4mil ifrån varandra, jag tror då det är 4 mil till Burträsk eller är det 4,5 mil..??
Så kommer få en bra helg innan jag fyller år!!! Fyller ju år på måndagen weehooo 17år om jag hade fyllt 18år hade jag varit lite mer weehoo. Det är bara för att 18 verkar som ett bra nummer och då ser ingen dig som "liten". Fast jag är liten (haha i längden).
 
Så jag ska försöka skriva det jag önskar mig sen måste jag nu även i kväll välja vad jag vill ha för födelsedagsmiddag, att jag har ett tufft liv??!! Vet inte vad jag vill äta då, sen måste jag ju städa nu också. Får bli att snabb städa lite och dammsuga. Det är kanske det värsta som kan hända att man tar med sig en kompis hem sen har man glömt städa. För om det händer jag ba: "Ehhee väntaaa ska ba plocka bort detta sen kommer jag strax och dammsuga!!" fast kompisen " Men Elin det är lugnt juu" (haha).
 
HAHA tror detta är nog den bästa/roligaste bliden på oss, så grov jag är haha!!
 
Här en ganska bra bild på oss, det är från när jag sist var hos Jenny. Jag tror jag får be henne att vi ska ta nya bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0