Fettisdag imorgon.

Lyssnar på musik och chattar lite med Jenny, har också för en stund sen sytt in en tröja. Tröjan har jag sytt själv på skolan typ strax innan jullovet! Det blev nämligen så att den töjdes ut i tvätten, så halsringningen blev ganska stor men nu har jag fixat det. Först när jag såg det trodde jag att jag aldrig skulle kunna ha den igen eftersom den blev som förstörd och jag gillar den ganska starkt, det är som ett våfflattyg och är cremevit! Ni kan hitta den på kategorin By:Elin. Så nu går det att använda den igen, varför jag inte trodde den skulle kunnas användas igen var att en halsrigningen är ju lite svår att förminska eftersom man har gjort/klippt den själv. Men kom på en lösning, så det löste sig.
 
Ska ta nått och äta sen sova, ska nog gå imorgon till jobbet (kallar det för jobb även om de är praktik för du jobbar ju, fast ingen lön..) Jag har inte gått på länge från mig till stan, sist det hände var i 8:an när jag gick på Kanalskolan  hehe. Men man får ju motion och det skadar inte, dock gillar jag inte att det är kallt ute..men det är 5km till stan så jag går som 1mil varje dag i så fall (5km dit och hem). Jag åker buss till skolan på vintern men ska cykla när det börja bli lite mer vår/sommar väder, längtar till sommaren!!!
 
Godnatt! Det är ju Fettisdag imorgon och Amandas födelsedag!!
 
Detta är en av mina fina komisar Amanda, som fyller år imorgon!!
(bild tagen av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0