godnatt!

Har nyss sytt in en jeans skjorta som jag fick av Matilda, tycker den va fin dock så hade Matilda klippt av den i kanten. Antar att den var ganska lång och sen så när jag ska ha skortor så tror jag att jag behöver figursydda skjortor! Annars får jag så konstig överkropp, det är som att jag ser mindre då ut. Så jag fållade den i kanten och sydde in den, haha går man Hantverks! Men den blev bra, så kanske har det imorgon, längesen jag hade skjorta.
 
Vill ni ha ett plagg insytt aks me! Eller inte, haha tänk om jag skulle råka göra fel och förstöra den...det vore ju synd. Har inte gjort fel än, men det är ju bara mina kläder och för mig gör det ju som inget. Men om det är andras så njaa då gör det mer om de skulle hända nått. I alla fall kan sy, haha har redan några beställningar av mina vänner!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, upp och jobba imorgon!
 
Arkiv bild. Fint hår man hade där då..

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

YSOFIA.SE (läs bara om du vill)
På min sida delar jag med mig av min livshistoria när jag själv som liten blev svårt sjuk och hur jag lever med det idag. Hur vi klarade oss ur branden då allt försvann och vi fick börja om på ruta ett. Hur min lillebror blev frisk från sin hjärtsjukdom. Och det värsta då min far lämnade oss på bara fem veckor av elakartade hjärntumörer - fuck cancer! Det var bara ett år sedan.. Lever varje dag i hopp om en lugnare och friskare framtid och jag ger inte upp hoppet!

Älskar mode vilket jag delar med mig i massa outfits, inspiration, vardag då jag äntligen flyttat till Stockholm. Hur jag frilansar som modell och mitt senaste jobb för Nelly.com. Kika in och se om det är något du fastnar för så hoppas jag vi ses och hörs igen. ♥
Instagram - @sofiahanden

2013-02-19 @ 14:35:14
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0