hästfotograf imorgon.

Tänkte göra ett snabb inlägg, ska göra mig redo för att sova! Har sytt i flera timmar typ och jag är faktiskt nästan helt klar med den. Har halsringningen att göra sen fålla upp vid ärmarna och på volangen. Jag och mamma har även kommit på vad vi ska köpa för saker som behövs för att sy hemma ex. markeringspenna, tvillingnål osv. Men jag är då nöjd för tillfället, kommer bli klar med den imorgon.
 
Tyvärr imorgon så kommer jag inte blogga på morgonen, ska vid 12 till stallet för att fota Matilda och Nisse (häst). Hoppas på bra väder ute på morgonen då! Ska nämligen fota hon och Nisse, för tyvärr så ska Nisse avlivas. Han är ganska gammal nu tror jag. Har ridit han några gånger också. Så det får som bli en "farväl minns mig fotografering".
 
Men bloggar senare när jag kommit hem, godnatt!
 
Mamma gjorde choklad mousse idag, till kvällen.
Och så här ser det ut just nu, ska korta/fålla upp volangen. Just nu ser de ut som en kort klänning. Vi har nämligen som ett sy-rum hemma i ett extra rum!

Kommentarer
Postat av: Matildaaaaeerrriikssson

Du ska ju göra kläder åt miiig Elin!!

Svar: Haha kanske de;) om du betalar för tyger och lite åt mig! Hahah inte är jag gratis arbetskraft haha:P:P
Elin

2013-02-02 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0