I'm really sure how I feel about it.

Lyssnar på musik och skriver lite med Jenny, idag på jobbet så har jag packat upp varor och larmat sen gjort en massa Goodiebag, så mina fingrar är härdade haha (det var pyssligt). Var från smycken till små väskor, så gå in och köpa något så får ni en (köpt för över 300kr tror jag). Men det var roligt i alla fall. Snart är det helg då, ska bara ta det lugnt.
 
Idag är det ju Alla hjärtansdag så på lunchen så gav jag mina vänner ett gelehjärta, så snäll är jag! Ska snart äta gelehjärtan med familjen, haha bra när man nyss lagat ett hål men jag borstar ju tänderna noga nu. Inte för att jag inte gjorde det förr men de tipsade mig hur jag kunde gör och så fick jag en ny tandborste som var mjukare och en sprilans ny tandkräm som är nu på reklam! Älskar den haha.
 
Förresten så var jag ju hos Optikern och jag fick en ny lins, äntligen!! Har känt min handikappad i ögat med att se med höger och inte vänster..så nu är allt bra igen. Kan sminka mig normalt, förstå så svårt det var i morse när jag skulle göra mig klar allt var osynkat. Fick även lite mer styrka på vänster linsen, eftersom jag tyckte det hade blivit sämre.
 
Haha inte nice kvalla, ett gelehjärtan från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0