new.

Lyssnar på musik och inte så mycket mer, idag har dagen rullat på som vanligt. Funderade ju på den där toppen och det fanns bara en S kvar och så tog jag en svart XS och provade som satt mycket bättre dock ville jag ha den i turkos. Så jag struntade att köpa den, lika bra att köpa något som man kan vara nöjd med helt och inte vara tveksam! Men jag köpte andra saker (haha), tror ni man kan låta bli att köpa en massa saker på BikBok?? Nej.
 
Det fick bli en sjal som är super snygg som jag lätt ska använda till skinjackan, snart kan man ju använda den. Dock hörde jag att det ska bli minus grader igen, det gillas inte. Sen nya solgalsögon och ett par nya örhängen som man kan använda både till vardags och till mer finare/festliga tillfällen. Köpte även antisktsrengöring men det var på H&M.
 
 
 
Fick bli i svart-vit bild hehe det som är dumt med blixt är att man ser allt då. Typ finnar osv haha. Det är i alla fall guldiga runt om man säger det så och grå/svart glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0