ont i ögat.

Har för en stund sen kommit hem, mamma och pappa var hos morfar så medans det var i stan så hämtade de mig (morfar bor i stan). Idag så har jag bara suttit i lagret och jag fick rensa lagret som är att vika alla kläder sen lägga dem i storleksordning, så nu är det fint på lagerhyllorna. Det som är det jobbiga med det är att man inte får som in nå ljus, alltså det finns ju lampor där osv. Men ni förstår nog, i butiken är det som ljus så man blir pigg. Jag hann i alla fall med ganska många hyllor, höll på med jeans hyllan innan jag slutade. Det har ett ganska litet lager, tycker de borde få en större yta, haha! Men annars har det gått bra.
 
Som ni ser i rubriken "öga" så har jag haft hela dagen ont i mitt vänster öga! Jag har ju linser så imorse innan jag for så tog jag ut dem sen på igen eftersom det kan hamna smuts på linsen men nä jag har levt hela dagen med att nått har skavt sig mot ögat..mysigt va??!! Så nu när jag kom hem så tog jag ut dem, men det verkar vara nått i ögat  inte på linsen så får se imorgon hur det är. Annars så måste jag fara till Optikern, sa mamma. Ögona är viktiga, inte så roligt om du blir helt blind!
 
Fettisdag idag, så på skolan var det plättar med grädde och sylt! Ska äta en Semla senare idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0