round and around we go.

Sitter och lyssnar på musik och känner mig alldeles slut i kroppen. Gick hem idag, för jag fick skjuts i morse för mamma skulle på något ärande. Det känns så tungt att gå när man har ståt hela dagen och det gör ont i fötterna. Fast har gått flera gånger så det känns ändå bra med motion, borde kolla om man går ner i vikt av det haha. Annars har dagen varit bra, läraren kom ju idag och hälsade på och pratade med mig och min handledare och det var väldigt positiva saker tycker jag! Så det känns bra, så den här fredagen kvar sen en vecka till.
 
Nu ska jag ta och äta en apeslin, åt nyss en banan. Har blivit lite frukt beroende?? Men det är väl bra, nyttigare än godis i alla fall haha.
 
Jag idag, bruna ögon! Önskade att det var så hela tiden, i ljuset så blir det ljusbruna annars är dem "kaffe-bruna" kallar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0