Seg dag.

Sitter och lyssnar på musik och inte så mycket mer, ätit middag för en stund sedan. Imorse så gick jag till jobbet och det var ett härligt väder, fast lite svalare idag än vad det var igår. Det var så ljust att jag knappt kunde titta, måste nog ha sett sur ut. Så blir det alltid för mig och på sommaren när solen lyser då kan jag typ inte titta så då ser det ut som jag är super sur..men får väl använda solglasögon! Var även ljust när jag gick hem, så det var ju trevligt! Vårkänslor, tog även en annan väg hem så gick längst älven fast det var halt i en uppförsbacke eftersom snön smälte igår och det var svalare idag så hade det fryst på lite.
 
Dagen har väl varit hyfsat bra, väldigt seg och har känt mig som en sengångare. Men det är väl för det är en måndag, så hoppas på att jag är piggare imorgon! För det blev bara drygt av att vara seg.
 
Bild från igår. Älskar när himelen är rosa, då betyder det väderomslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0