silverlinje - naglar.

Har nyss målat naglarna ganska enkelt men det blev snyggt! Ska gå ner och ta något kvällsmål, sen var det visst inte blodapelsin..(besvikelse haha) var vanliga. Trodde mamma tog blodapelsin för hon sa då det, i alla fall åt två stycken för det var goda. Egentligen tål jag inte apelsiner för mina läppar känns som det svullar och sticks, men nu så gjordet det inte det, kanske nått stick. Tål inte äpplen heller får ont i magen av dem, så brukar låta bli dem. Vindrovor kan jag också få ont i magen av om jag äter för många, men dock kan jag inte behärska mig för jag älskar dem! Kan jag ens äta någon "standard" frukt? Haha, typ en banan. (standrar-frukt = äpple, banan, apelsin känns som det är de man bruka oftast ha hemma).
 
Bloggar mer imorgon!
 
Fick bli med en mobilbild, vita och en enkelt fint silver streck! Fick denna insperation från Instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0