Söndag.

Sitter och ser på Glee avsnitt nu också. det är ju nästan 1 timme långa så hehe tiden gör väldigt snabbt! Vilket gör att man inte känner sig som en tråkig person, som inte gör något. Men jag vill se klart det, haha Jenny gjorde det igår så. Har 4 avsnitt kvar.
 
Idag har det inte hänt så mycket, imorgon blir det att jobba/praoa på BikBok sen så kommer nog denna vecka bli trevlig. Tove kommer hit till Skellefteå på onsdagen visst, hon är just nu i London som jag inte alls visste! Fusk, men hon har det nog trevligt där. Sen så ska vi nog fira Amanda, som fyllde år förra veckan!
 
Nej nu ska jag fortsätta se så efter allt detta att jag kan återgå till de vanliga, haha fastnat liksom.
 
Snygg väska va? Har visat mamma den och att jag önskar mig den när jag fyller år så vi får se annars köper jag den själv. Behöver en mindre väska som man kan ha när man går på stan osv, så slipper man bära på en stor som nästa inte ens har något i sig! Tycker om färgen också, dock är den lite mörkar i verkligheten sen är det ju fint med en accessoar som är i färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0