Thursday

Har varit hemma ett ganska bra tag, efter skolan så mötte jag upp Jenny och en kompis till henne och vi gick till den där affären Zuri Couture och nu var det inte lunchstängt! Det hade faktiskt fina kläder, mycket med nitar osv. Det hade massa klänningar en del snygga och vissa njaa, men man har ju olika smaker. Skor hade dem också, dem var också snygga! Jag kollade som vars kläderna var ifrån, men det var som från olika märken ex. Nicole fanns och massa andra. Dock var det en liten dyrare affär allt låg nästan på 200+ kr, men dem kanske köper in från USA till exempel.
 
Just nu så chattar jag med Linnéa och lyssnar på musik och senare gissar jag på att det blir middag. Vi ska äta köttfärssås med spagetti!
 
 
Bilder: http://justgirlythings.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0