Tisdag.

Har för ett tag sedan kommit hem från Linnéa, följde med henne hem efter skolan och så åt jag middag där! Det var trevligt, alltid trevligt att vara med kompisar.
 
Just nu gör jag inte så mycket, skoldagen har varit normal. Håller ju på att skissa en egen skjorta nu men det är så svårt! Eftersom jag inte bruka ha skjortor, därefter att jag inte heller vet hur jag vill ha den liksom. Då är det ju svårt att designa en om man inte ens bruka använda de. Fast jag använder det inte för igen passa direkt på mig så bra, så då finns det ju nu som en tillfällighet att göra en som passar en i formen osv. Jag behöver kanske en figursydd, för om jag har en helt enkel som är som rak i modellen så ser det ut som min överkropp är en potatis, typ en säck.
 
 
Något som jag önskar mig födelsedagspresent: Ett gymkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0