Would you let me see beneath your beautiful.

 
 
Lyssnar på musik och skriver lite med Jenny och det har varit Burträskmarkand i Burträsk då och så berättade jag om igår när jag spelade Jepordy och att vissa svar jag gav var lite knäppa. Haha, men man skrattade i alla fall åt det igår. Tänkte väl inte så inväcklat tror jag.. Men då hade Jenny sett igår på markande att det fanns en tröja där det stod: " Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker." haha, det är jag! Så om hon hade hört detta tidigare hade hon köpt den, haha hade faktiskt blivit glad.
 
Tyckte den var klockren, nu ska jag ta och måla naglarna senare gå och lägga mig. Imorgon väntas jobb! Sista veckan sen är det sprotlov sen skola..
 
Min nya omslagsbild på facebook, jag och lilla Teo! Osminkad är jag dessutom, mitt naturliga jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0