2013.

Har för ett tag sedan ätit frukost, igår kväll var det trevligt med familj. Fast om jag ska va ärlig hade jag ingen nyårs känsla heller som på julen. Jag vet inte varför, för det är ju roligt att vara taggad osv. Men det förändras väl med åren kanske. Nu är det bara en vecka lov sen börjar skolan!! (glädje dödare). Känns som vårterminen kommer bli tuffare, jag vet inte varför men känner det bara på mig, eftersom då kommer nationella (usch!!).
 
Men nu är det 2013 nya möjligheter, så hoppas detta år blir bra som 2012 men det kan ju alltid bli bättre!
 
Lite bilder från igår:
 

 
Vi valde att äta lite asiatiskt, men det var gott!
 
 
Jag fick en bra reket bild, min kamera ville inte vara med. Sen minns jag inte hur jag gjorde inställningarna förra året (2011).
 
Hade på mig lösögonfransar sen så hade jag snebena på håret, var riktigt längesen jag hade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0