3år grattis bloggen!

Exakt detta datum den 15/1-2010 så startade jag denna blogg och jag bodde då i Burträsk och jag kan ju säga att jag inte var lik som nu!! Ni behöver inte kolla de gammla arkiven ni kommer ju typ spy, nä kanske inte riktigt. Jag gick i 7:an då och man såg ju inte nice ut om man ska säga det så.
 
Men är i alla fall stolt över att ha haft den här bloggen ganska länge och så kommer det fortsätta så! Sen har jag ju några besökare mellan 12-20 har haft fler men har inte varit så aktiv med att få flera en gång hade jag 100+. 12 är det varje dag, så gissar på att de är samma som kollar in. Men det är trelvigt, om jag hade haft 0 hade jag ju inte bloggat tror jag.
 
Här får ni lite utvalda bilder på mig genom åren (ego, haha) det är så hemskt när jag tittar på 2010..
 
2010 och det var väl de mest "finare! bilderna på mig + Matilda fick va med haha, gud vad vi förändrats nu!
2011, älskade mitt hår då och lärde mig att aldrig ha lugg igen!!
 
2011 också, klippte mig väldigt kort för jag hade slitet hår!
2011.
 
 
2012.
 
Ja och 2013 bilder ser ni ju liksom nu i de senaste inläggen så. Nu tog jag inte de värsta bilderna från 2010, men ni får väl kolla själv på egen risk och jag erkänner själv att jag inte var "normal" då och ni kommer förstå hur mycket jag har förändrats i utseende då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0