Beställt!

Skolan har varit ok idag, vanliga lektioner och det har varit hur kallt som helst på skolan! Speciellt i vårat klassrum, tror jag typ skulle tappa fingrarna eller något sådant. Kallt ute också, skulle kanske inte va så dumt att vara i Australien! Hehe, nej jag skojar. 50+ grader där liksom = uttorkad. Synd om dem och att det brinner osv om ni har hört om det på nyheterna. Men lite värme skulle inte skade, är verkligen inte skapt för att vara i kalla klimat.
 
Efter skolan så följde jag med mamma och pappa till Willys för att handla sen for vi till Elgiganten för jag tänkte köpa The Sims 3 men då hade det inte där, var typ länsat! (säkert efter alla julklapps köp?). Så blev besviken, ville så gärna ha det direkt, men i alla fall så har jag beställt det nu och valde express blabla..så de ska komma inom 1-2 dagar så jag hoppas helst att det kommer på fredag!! Har nog aldrig varit så exited för ett spel, haha.
 
Bild från Google
Trackback
RSS 2.0