Home.

Har nyss kommit hem från Linnéa, hade det jättetrevligt! Igår så pratade vi och såg på tre filmer So undercover, Pitch Perfect och en annan film som jag inte minns vad den hette. Men vi såg inte hela sista filmen så vi fortsätte med den idag och sen fick jag se ett avsnitt av Supernatural. Idag så såg vi ju lite film/serie sen innan det så gjorde vi en massa outfits av Linnéas kläder som hon kan ha.
 
Alltid när jag sover hos kompisar så vaknar jag tidigt, vaknade vid 10 kanske..men jag somande ju om såklart! Och jag vaknar inte direkt som "vanligt" utan jag bara öppna upp ögona snabbt och så inser jag att jag sover hos någon annan haha. Jättekonstigt, att man inte vaknar så på vardagarna!
 
Snart blir det middag, morfar ska äta här och pappa har gjort egna köttfärsbiffar och till ska vi äta potatisgratäng! Så gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0