Let Her Go.

Idag efter skolan så gick jag på stan med Linda och Lina, skulle på BikBok för att få några pappren på skrivna men hon hade lunch. Hon som ska skriva på då, så jag hängde sen med Linda och en av hennes kompisar. Senare gick jag tillbaks men hon var inte där så ska göra detta på måndag istället! 
 
Sen for jag hem och jag vart deppig för jag visste att vi skulle äta blodpudding (usch!!) men så ska vi istället äta tacos idag, så är väldigt glad och mamma ska göra en efterrätt till kväll och den lät väldigt god! 
 
Så nu gör jag inte så mycket, väntar tills det blir middag och denna helgen händer det inte så mycket. Mamma hade köpt hårinpackning idag, wihoo. Så nu ska mitt hår allt bli bra, har tyckt att det börjar bli torrt från typ topparna och uppåt. Vet inte riktigt om det är så, men jag får då för mig det.
 
Jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0